Cewka elektrozaworu 12 V na trzpień 23 mm 21002379 AmberLine Hydraulics
Cewka elektrozaworu 12 V, na trzpień 23 mm; 21002379 AmberLine Hydraulics Cewka elektrozaworu 12 V na trzpień 23 mm
Wyświetlanie wszystkich wyników: 9

Cewka elektrozaworu 12 V, na trzpień 23 mm; 21002379 AmberLine Hydraulics Cewka elektrozaworu 12 V na trzpień 23 mm

Elektrozawór, dzielnik hydrauliczny 50L, zasilanie 12V; AL-MOP-6-1/2-I-12-P AmberLine Hydraulics Elektrozawór, dzielnik hydrauliczny typu AL-FD-6/1/2-12-NP (zamiennik DVS6 6/2).Elektrozawór najczęściej montowany jest jako dodatkowa sekcja rozdzielacza sterowana za pomocą przycisku na joysticku.Zastosowanie: ładowacze czołowe, maszyny rolnicze i budowlane.Przyłącza hydrauliczne od pompy z góry zaworu.Przepływ maksymalny: 50 litrów/minZasilanie: 12VElektrozawór, dzielnik hydrauliczny typu AL-FD-6/1/2-12-NP (zamiennik DVS6 6/2).Elektrozawór najczęściej montowany…


Hydrostatyczny zawór skrętu w-orbs-250 (140 bar / max.175 bar) waryński. Orbitrole serii w-orbs mają zwartą i solidną konstrukcję, pozwalającą na lekką i płynną pracę układu kierowniczego. Wspomaganie odbywa się bez szarpania, nawet pod dużym obciążeniem. System open center (on) non-reaction – w pozycji neutralnej pompa jest odciążona, olej swobodnie powraca na zbiornik, siły działające na koła nie wywołują żadnej reakcji. Wspomaganie hydrauliczne gwarantuje wysoką precyzję kierowania sprzętem przy zachowaniu niewielkiej awaryjności.


Hydrostatyczny zawór skrętu w-orbs-315 (140 bar / max.175 bar) waryński. Orbitrole serii w-orbs mają zwartą i solidną konstrukcję, pozwalającą na lekką i płynną pracę układu kierowniczego. Wspomaganie odbywa się bez szarpania, nawet pod dużym obciążeniem. System open center (on) non-reaction – w pozycji neutralnej pompa jest odciążona, olej swobodnie powraca na zbiornik, siły działające na koła nie wywołują żadnej reakcji. Wspomaganie hydrauliczne gwarantuje wysoką precyzję kierowania sprzętem przy zachowaniu niewielkiej awaryjności.


Hydrostatyczny zawór skrętu w-orbs-50 (140 bar / max.175 bar) waryński. Orbitrole serii w-orbs mają zwartą i solidną konstrukcję, pozwalającą na lekką i płynną pracę układu kierowniczego. Wspomaganie odbywa się bez szarpania, nawet pod dużym obciążeniem. System open center (on) non-reaction – w pozycji neutralnej pompa jest odciążona, olej swobodnie powraca na zbiornik, siły działające na koła nie wywołują żadnej reakcji. Wspomaganie hydrauliczne gwarantuje wysoką precyzję kierowania sprzętem przy zachowaniu niewielkiej awaryjności.


Hydrostatyczny zawór skrętu w-orbs-or 200 cm3/obr z zaworami (system open center – z reakcją z kół na kierownicę) waryński. Orbitrole serii w-orbs (or) mają zwartą i solidną konstrukcję, pozwalającą na lekką i płynną pracę układu kierowniczego. Zasada działania systemu open center reaction – popularny między innymi w ciągnikach sadowniczych poruszających się w trudnym do jazdy terenie. Kierowca/operator ciągnika przejeżdżając między pryzmami czuje przenoszenie drgań na swojej kierownicy. Dzięku temu ma czas na korektę toru jazdy, co daje jednocześnie możliwość nieuszkodzenia upraw. W tym układzie olej cały czas krąży i swobodnie przechodzi przez orbitrol, linię powrotną i przelewa się do zbiornika (pompa jest odciążona kiedy kierownica nie jest używana). Wszelkiego rodzaju naciski na koła spowodowane poruszaniem się po trudnym i nierównym terenie są przenoszone właśnie na kierownicę. Wspomaganie hydrauliczne gwarantuje wysoką precyzję kierowania sprzętem przy zachowaniu niewielkiej awaryjności.


Hydrostatyczny zawór skrętu w-orbs-or 250 cm3/obr z zaworami (system open center – z reakcją z kół na kierownicę) waryński. Orbitrole serii w-orbs (or) mają zwartą i solidną konstrukcję, pozwalającą na lekką i płynną pracę układu kierowniczego. Zasada działania systemu open center reaction – popularny między innymi w ciągnikach sadowniczych poruszających się w trudnym do jazdy terenie. Kierowca/operator ciągnika przejeżdżając między pryzmami czuje przenoszenie drgań na swojej kierownicy. Dzięku temu ma czas na korektę toru jazdy, co daje jednocześnie możliwość nieuszkodzenia upraw. W tym układzie olej cały czas krąży i swobodnie przechodzi przez orbitrol, linię powrotną i przelewa się do zbiornika (pompa jest odciążona kiedy kierownica nie jest używana). Wszelkiego rodzaju naciski na koła spowodowane poruszaniem się po trudnym i nierównym terenie są przenoszone właśnie na kierownicę. Wspomaganie hydrauliczne gwarantuje wysoką precyzję kierowania sprzętem przy zachowaniu niewielkiej awaryjności.


Hydrostatyczny zawór skrętu w-orbs-or 50 cm3/obr z zaworami (system open center – z reakcją z kół na kierownicę) waryński. Orbitrole serii w-orbs (or) mają zwartą i solidną konstrukcję, pozwalającą na lekką i płynną pracę układu kierowniczego. Zasada działania systemu open center reaction – popularny między innymi w ciągnikach sadowniczych poruszających się w trudnym do jazdy terenie. Kierowca/operator ciągnika przejeżdżając między pryzmami czuje przenoszenie drgań na swojej kierownicy. Dzięku temu ma czas na korektę toru jazdy, co daje jednocześnie możliwość nieuszkodzenia upraw. W tym układzie olej cały czas krąży i swobodnie przechodzi przez orbitrol, linię powrotną i przelewa się do zbiornika (pompa jest odciążona kiedy kierownica nie jest używana). Wszelkiego rodzaju naciski na koła spowodowane poruszaniem się po trudnym i nierównym terenie są przenoszone właśnie na kierownicę. Wspomaganie hydrauliczne gwarantuje wysoką precyzję kierowania sprzętem przy zachowaniu niewielkiej awaryjności.


Hydrostatyczny zawór skrętu w-orbs-or 80 cm3/obr z zaworami (system open center – z reakcją z kół na kierownicę) waryński. Orbitrole serii w-orbs (or) mają zwartą i solidną konstrukcję, pozwalającą na lekką i płynną pracę układu kierowniczego. Zasada działania systemu open center reaction – popularny między innymi w ciągnikach sadowniczych poruszających się w trudnym do jazdy terenie. Kierowca/operator ciągnika przejeżdżając między pryzmami czuje przenoszenie drgań na swojej kierownicy. Dzięku temu ma czas na korektę toru jazdy, co daje jednocześnie możliwość nieuszkodzenia upraw. W tym układzie olej cały czas krąży i swobodnie przechodzi przez orbitrol, linię powrotną i przelewa się do zbiornika (pompa jest odciążona kiedy kierownica nie jest używana). Wszelkiego rodzaju naciski na koła spowodowane poruszaniem się po trudnym i nierównym terenie są przenoszone właśnie na kierownicę. Wspomaganie hydrauliczne gwarantuje wysoką precyzję kierowania sprzętem przy zachowaniu niewielkiej awaryjności.