Kolano tłumika z termoizolacją re175775 waryński
Stal aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję,
malowane farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900
gięcia wykonane z najwyższą precyzzją na gientarkach cnc
Wyświetlanie wszystkich wyników: 23


Stal aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję,
malowane farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900
gięcia wykonane z najwyższą precyzzją na gientarkach cnc




Stal aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję,
malowane farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900
gięcia wykonane z najwyższą precyzzją na gientarkach cnc


Wysokiej jakości tłumik zabezpieczony farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odpornej na temperatury do 900 stopni ,wykonany z blachy aluminiowej dx53 + 120as ,która odporna jest na korozję.
zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy. Trwałe widoczne oznakowanie. Uwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po montażu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia,gwarantujemy jakość naszych produktów.


Rura wylotowa wykonana z blachy w gatunku inox 1.4512, charakteryzuje się wysoką wytrzymałością termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.


Wysokiej jakości tłumik inox wykonany z podwójnego płaszcza blachy w gatunku inox 1.4512,spawany drutem nierdzewnym ,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.


Wysokiej jakości tłumik inox wykonany z podwójnego płaszcza blachy w gatunku inox 1.4512,spawany drutem nierdzewnym ,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.





Wysokiej jakości tłumik inox wykonany z podwójnego płaszcza blachy w gatunku inox 1.4512,spawany drutem nierdzewnym ,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.


Wysokiej jakości tłumik inox wykonany z podwójnego płaszcza blachy w gatunku inox 1.4512,spawany drutem nierdzewnym ,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.



Tłumik massey ferguson to element układu wydechowego zabezpieczony farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odpornej na temperatury do 900 stopni ,wykonany z blachy aluminiowej dx53 + 120as ,która odporna jest na korozję .Trwałe Widoczne oznakowanie. Uwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po montażu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia ,gwarantujemy jakość naszych produktów.


Stal aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję,
malowane farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900
gięcia wykonane z najwyższą precyzzją na gientarkach cnc


Wysokiej jakości tłumik zabezpieczony farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odpornej na temperatury do 900 stopni ,wykonany z blachy aluminiowej dx53 + 120as ,która odporna jest na korozję. Zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy. Trwałe widoczne oznakowanie. Uwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po montażu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia,gwarantujemy jakość naszych produktów.


Tłumik rura wydechowa renault ares waryński to element układu wydechowego zabezpieczony farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odpornej na temperatury do 900 stopni ,wykonany z blachy aluminiowej dx53 + 120as ,która odporna jest na korozję .Trwałe Widoczne oznakowanie. Uwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po montażu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia ,gwarantujemy jakość naszych produktów.


Stal aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję,
malowane farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900
gięcia wykonane z najwyższą precyzzją na gientarkach cnc


Wysokiej jakości tłumik zabezpieczony farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odpornej na temperatury do 900 stopni ,wykonany z blachy aluminiowej dx53 + 120as ,która odporna jest na korozję.
zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy. Trwałe widoczne oznakowanie. Uwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po montażu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia,gwarantujemy jakość naszych produktów.


Wysokiej jakości tłumik zabezpieczony farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odpornej na temperatury do 900 stopni ,wykonany z blachy aluminiowej dx53 + 120as ,która odporna jest na korozję.
zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy. Trwałe widoczne oznakowanie. Uwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po montażu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia,gwarantujemy jakość naszych produktów.


Wysokiej jakości tłumik zabezpieczony farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odpornej na temperatury do 900 stopni ,wykonany z blachy aluminiowej dx53 + 120as ,która odporna jest na korozję.
zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy. Trwałe widoczne oznakowanie. Uwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po montażu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia,gwarantujemy jakość naszych produktów.


*zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy,*blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję,*farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900,*trwałe widoczne oznakowanie,uwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia,
