Tłumik prosty malowany o długości 1128 mm wykonany jest z blachy dx53+120as. Tłumik składa się z podwójnego płaszcza blachy , spawanego drutem nierdzewnym. Środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiową, która charakteryzuje się wysoką wytrzymałością termiczną do 900 stopni. Tłumik posiada prostą końcówkę. Wszystkie komponenty użyte do produkcji tłumika posiadają najlepsze właściwości, które bezpośrednio wpływają na jakość i bezpieczeństwo wytworzonego produktu oraz wszystkich elementów współpracujących.
Tłumik 1128mm 3029104m1 4.8kg mf3 c-3603p oryginał ursus*zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy*blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję*farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900 0*trwałe widoczne oznakowanieuwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia
Tłumik prosty malowany o długości 1460 mm wykonany jest z blachy dx53+120as. Tłumik składa się z podwójnego płaszcza blachy , spawanego drutem nierdzewnym. Środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiową, która charakteryzuje się wysoką wytrzymałością termiczną do 900 stopni. Tłumik posiada prostą końcówkę. Wszystkie komponenty użyte do produkcji tłumika posiadają najlepsze właściwości, które bezpośrednio wpływają na jakość i bezpieczeństwo wytworzonego produktu oraz wszystkich elementów współpracujących.
Wysokiej jakości tłumik emaliowany wykonany został z atestowanej blachy dc01,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.
Tłumik 1460mm 5.6kg mf3 oryginał ursus*zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy*blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję*farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900 0*trwałe widoczne oznakowanieuwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia
Tłumik 1500mm 7kg zetor oryginał ursus*zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy*blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję*farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900 0*trwałe widoczne oznakowanieuwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia
Wysokiej jakości tłumik emaliowany wykonany został z atestowanej blachy dc01,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.
Tłumik 1590mm 6kg mf4 oryginał ursus
*zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy *blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję *farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900 0 *trwałe widoczne oznakowanie uwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia
Tłumik prosty malowany o długości 1140 mm wykonany jest z blachy dx53+120as. Tłumik składa się z podwójnego płaszcza blachy , spawanego drutem nierdzewnym. Środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiową, która charakteryzuje się wysoką wytrzymałością termiczną do 900 stopni. Tłumik posiada prostą końcówkę. Wszystkie komponenty użyte do produkcji tłumika posiadają najlepsze właściwości, które bezpośrednio wpływają na jakość i bezpieczeństwo wytworzonego produktu oraz wszystkich elementów współpracujących.
Wysokiej jakości tłumik emaliowany wykonany został z atestowanej blachy dc01,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.
Tłumik okrągły 1140mm 5kg c-360 oryginał ursus *zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy *blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję *farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900 0 *trwałe widoczne oznakowanie uwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia
Wysokiej jakości tłumik emaliowany wykonany został z atestowanej blachy dc01,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.
Tłumik okrągły długi 5.4kg 1280mm c-360 oryginał ursus*zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy*blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję*farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900 0*trwałe widoczne oznakowanieuwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia
Wysokiej jakości tłumik inox wykonany z podwójnego płaszcza blachy w gatunku inox 1.4512,spawany drutem nierdzewnym ,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.
Wysokiej jakości tłumik emaliowany wykonany został z atestowanej blachy dc01,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.
Tłumik okrągły krótki 830mm 4.1kg c-330 oryginał ursus*zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy*blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję*farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900 0*trwałe widoczne oznakowanieuwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia
Tłumik prosty malowany o długości 830 mm wykonany jest z blachy dx53+120as. Tłumik składa się z podwójnego płaszcza blachy , spawanego drutem nierdzewnym. Środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiową, która charakteryzuje się wysoką wytrzymałością termiczną do 900 stopni. Tłumik posiada prostą końcówkę. Wszystkie komponenty użyte do produkcji tłumika posiadają najlepsze właściwości, które bezpośrednio wpływają na jakość i bezpieczeństwo wytworzonego produktu oraz wszystkich elementów współpracujących.
Tłumik prosty długi 1500mm 8kg c-385 oryginał ursus *zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy *blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję *farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900 0 *trwałe widoczne oznakowanie uwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia
Tłumik turbo 1676mm 9.8kg c-385 oryginał ursus*zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy*blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję*farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900 0*trwałe widoczne oznakowanieuwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia
Uszczelkę głowicy w marce ursus do ciągnika c-360 charakteryzuję dodatkowe miedziane boczne okucie i ścieżki silkonowe dzięki,którym przestrzeń między głowicą a kadłubem silnika jest jeszcze lepjej wypełniona i spasowana ,przekłada się to na bezawaryjną pracę wszystkich podzespołów, gwarantujemy najwyższą jakość produktu.