Tarcza sprzęgła fi 380 pias.22 frezy ceramiczna c-385 oryginał ursus
Tarcza sprzęgła fi 380 pias.22 frezy ceramiczna c-385 oryginał ursus
Wyświetlanie 769–816 z 1061 wyników


Tarcza sprzęgła fi 380 pias.22 frezy ceramiczna c-385 oryginał ursus

Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń. Tarcza sprzęgłowa premium wyróżnia się dłuższą żywotnością zwiększoną o 30%, posiada zwiększoną liczbę nitów piasty, zostały również zmienione nity okładziny z aluminiowych na miedziane. Okładzina posiada więcej włókien, które wydłużają jej żywotność.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń. Tarcza sprzęgłowa premium wyróżnia się dłuższą żywotnością zwiększoną o 30%, posiada zwiększoną liczbę nitów piasty, zostały również zmienione nity okładziny z aluminiowych na miedziane. Okładzina posiada więcej włókien, które wydłużają jej żywotność.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń. Tarcza sprzęgłowa premium wyróżnia się dłuższą żywotnością zwiększoną o 30%, posiada zwiększoną liczbę nitów piasty, zostały również zmienione nity okładziny z aluminiowych na miedziane. Okładzina posiada więcej włókien, które wydłużają jej żywotność.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń. Tarcza sprzęgłowa premium wyróżnia się dłuższą żywotnością zwiększoną o 30%, posiada zwiększoną liczbę nitów piasty, zostały również zmienione nity okładziny z aluminiowych na miedziane. Okładzina posiada więcej włókien, które wydłużają jej żywotność.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń. Tarcza sprzęgłowa premium wyróżnia się dłuższą żywotnością zwiększoną o 30%, posiada zwiększoną liczbę nitów piasty, zostały również zmienione nity okładziny z aluminiowych na miedziane. Okładzina posiada więcej włókien, które wydłużają jej żywotność.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń. Tarcza sprzęgłowa premium wyróżnia się dłuższą żywotnością zwiększoną o 30%, posiada zwiększoną liczbę nitów piasty, zostały również zmienione nity okładziny z aluminiowych na miedziane. Okładzina posiada więcej włókien, które wydłużają jej żywotność.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń. Tarcza sprzęgłowa premium wyróżnia się dłuższą żywotnością zwiększoną o 30%, posiada zwiększoną liczbę nitów piasty, zostały również zmienione nity okładziny z aluminiowych na miedziane. Okładzina posiada więcej włókien, które wydłużają jej żywotność.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń. Tarcza sprzęgłowa premium wyróżnia się dłuższą żywotnością zwiększoną o 30%, posiada zwiększoną liczbę nitów piasty, zostały również zmienione nity okładziny z aluminiowych na miedziane. Okładzina posiada więcej włókien, które wydłużają jej żywotność.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń.


Tarcza sprzęgłowa w marce ursus to produkt najwyższej jakości. Tarcza sprzęgłowa jest jednym z najważniejszych elementów układu przeniesienia napędu. Odpowiada za przekazanie momentu obrotowego z koła zamachowego na wałek sprzęgłowy skrzyni biegów. Jednym z zadań tarczy sprzęgła jest również redukcja i tłumienie drgań przenoszonych obciążeń. Tarcza sprzęgłowa premium wyróżnia się dłuższą żywotnością zwiększoną o 30%, posiada zwiększoną liczbę nitów piasty, zostały również zmienione nity okładziny z aluminiowych na miedziane. Okładzina posiada więcej włókien, które wydłużają jej żywotność.


Poprzez zastosowanie najwyższej jakości komponentów termostat woskowy 70011316 c-385 zetor 4-cylindrowy oryginał ursus zapewnia bezawaryjną pracę twojego silnika.


Poprzez zastosowanie najwyższej jakości komponentów termostat woskowy c-360 oryginał ursus zapewnia bezawaryjną pracę twojego silnika.


Poprzez zastosowanie najwyższej jakości komponentów termostat woskowy c-385 zetor 4-cylindrowy oryginał ursus zapewnia bezawaryjną pracę twojego silnika.


Poprzez zastosowanie najwyższej jakości komponentów termostat woskowy zetor oryginał ursus zapewnia bezawaryjną pracę twojego silnika.


Poprzez zastosowanie najwyższej jakości komponentów termostat woskowy mf-3 oryginał ursus zapewnia bezawaryjną pracę twojego silnika.


Poprzez zastosowanie najwyższej jakości komponentów termostat woskowy mf-4 oryginał ursus zapewnia bezawaryjną pracę twojego silnika.


Poprzez zastosowanie najwyższej jakości komponentów termostat mieszkowy c-330 oryginał ursus zapewnia bezawaryjną pracę twojego silnika. Zaletą termostatu mieszkowego jest-podczas awarii termostatu otwiera się maksymalnie co dodatkowo zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem.


Poprzez zastosowanie najwyższej jakości komponentów termostat mieszkowy c-360 oryginał ursus zapewnia bezawaryjną pracę twojego silnika. Zaletą termostatu mieszkowego jest-podczas awarii termostatu otwiera się maksymalnie co dodatkowo zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem.


Tłoczek zaworu redukcyjnego Ursus C-360 Archimedes
Podstawowe informacje:
Wysokość: 20 mm
Średnica zewnętrzna: 12 mm / 7,5 mm
Produkt polski
Wysoka jakość
Zastosowanie:
Ciągniki rolnicze Ursus C-330
Numer katalogowy:
5054847
5054847/0
0050/548-47/0

Tłoczysko podnośnikaDane techniczne:Długość – 25 cmŚrednica – 24 mmŚrednica otworu – 11,4 mmZastosowanie:Ciągniki rolnicze Ursus C-330Numer katalogowy:5002032/0Cechy produktu:Produkt polskiNajwyższa jakość


Tłok 4-pierścieniowy 102 zetor oryginał ursus

Tłok hamulca wom c-385 oryginał ursus ( sprzedawany po 4 )


Tłok podnośnika 3-pierśncieniowy 897596m1 mf-4 oryginał ursus


Tłok podnośnika 3-pierśncieniowy mf-3 oryginał ursus


Tłok podnośnika stalowy Ursus C-330 Archimedes
Dane techniczne:
Średnica zewnętrzna – 70 mm
Średnica zewnętrzna – miejsce uszczelki – 63 mm
Wysokość – 68 mm
Zastosowanie:
Ciągniki rolnicze Ursus C-330
Numer katalogowy:
5002031/ARCH
Numer porównawczy:
50/02-031
Cechy produktu:
Najwyższa jakość
Producent Archimedes


Tłok podnośnika wzmocniony stalowy Ursus C-385 Archimedes
Dane techniczne:
Średnica zewnętrzna – 95 mm
Wysokość – 94 mm
Zastosowanie:
Ciągniki rolnicze Ursus:
C-385 912 914 1012 1014 1222 1224 1634
Numer katalogowy:
80400013
0080400013
0080.400.013
80.400.013.
Cechy produktu:
Najwyższa jakość
Producent Archimedes
Produkt polski

Tłok silnika 3134026k mf4 oryginał ursus….


Tłok silnika 50106480 c-330 oryginał ursus




Tłok silnika ur030601 3134005k mf3 oryginał ursus


Tłok silnika ur030601 3134005k mf3 oryginał ursus


Tłok silnika wolnossący c-385 oryginał ursus


Tłumik prosty malowany o długości 1128 mm wykonany jest z blachy dx53+120as. Tłumik składa się z podwójnego płaszcza blachy , spawanego drutem nierdzewnym. Środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiową, która charakteryzuje się wysoką wytrzymałością termiczną do 900 stopni. Tłumik posiada prostą końcówkę. Wszystkie komponenty użyte do produkcji tłumika posiadają najlepsze właściwości, które bezpośrednio wpływają na jakość i bezpieczeństwo wytworzonego produktu oraz wszystkich elementów współpracujących.


Tłumik 1128mm 3029104m1 4.8kg mf3 c-3603p oryginał ursus*zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy*blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję*farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900 0*trwałe widoczne oznakowanieuwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia


Tłumik prosty malowany o długości 1460 mm wykonany jest z blachy dx53+120as. Tłumik składa się z podwójnego płaszcza blachy , spawanego drutem nierdzewnym. Środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiową, która charakteryzuje się wysoką wytrzymałością termiczną do 900 stopni. Tłumik posiada prostą końcówkę. Wszystkie komponenty użyte do produkcji tłumika posiadają najlepsze właściwości, które bezpośrednio wpływają na jakość i bezpieczeństwo wytworzonego produktu oraz wszystkich elementów współpracujących.


Wysokiej jakości tłumik emaliowany wykonany został z atestowanej blachy dc01,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.


Tłumik 1460mm 5.6kg mf3 oryginał ursus*zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy*blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję*farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900 0*trwałe widoczne oznakowanieuwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia


Tłumik 1500mm 7kg zetor oryginał ursus*zagięta końcówka odprowadza spaliny na bok, eliminując tym samym dostanie się spalin do kabiny kierowcy*blacha aluminiowana dx53 + 120as odporna na korozję*farba na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odporna na temperatury do 900 0*trwałe widoczne oznakowanieuwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po założeniu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia


Wysokiej jakości tłumik emaliowany wykonany został z atestowanej blachy dc01,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.