Komplet panewek głównych H1 nominał bimetaliczne MTZ-80 MTZ-82
Komplet panewek głównych H1 nominał, bimetaliczne, MTZ-80, MTZ-82 50-1005103 ZNMR ENGINE PARTS 50-1005100
Wyświetlanie wszystkich wyników: 30

Komplet panewek głównych H1 nominał, bimetaliczne, MTZ-80, MTZ-82 50-1005103 ZNMR ENGINE PARTS 50-1005100

Komplet panewek głównych N100 4-szlif, bimetaliczne, C-385, 6-cylindrowy 86002004, 91250274 ZNMR ENGINE PARTS 86002004|91250274

Kpl. półpierścieni n-0,60 (ii szlif) 46401112 c-360 oryginał ursus


Przewód elastyczny (3029 593m91) oryginał ursus

Przewód sprężarka – odolejacz c-330 oryginał ursus


Rura tłumika c-385 turbo oryginał ursus to element układu wydechowego zabezpieczony farbą na bazie żywicy modyfikowanej silikonem odpornej na temperatury do 900 stopni ,wykonany z blachy aluminiowej dx53 + 120as ,która odporna jest na korozję .Trwałe Widoczne oznakowanie. Uwaga! Użyta na tłumikach farba potrzebuje wygrzania aby stać się jednolita. Po montażu do ciągnika i rozgrzaniu tłumika znikną drobne ryski i otarcia ,gwarantujemy jakość naszych produktów.

Sprężyna dźwigni sprzęgła po 10 mf3/4 oryginał ursus


Sprężyna sprzęgła 1 po 10 c-330 oryginał ursus


W celu poprawienia właściwości mechanicznych oryginalne sworznie ursus zostały poddane procesowi hartowania (indukcyjnego) hartowanie gwarantuje – dłuższa żywotność – zwiększona odporność na uszkodzenia mechaniczne sworzni można używać do wszystkich innych maszyn i użądeń z pasującym wymiarem.


W celu poprawienia właściwości mechanicznych oryginalne sworznie ursus zostały poddane procesowi hartowania (indukcyjnego) hartowanie gwarantuje – dłuższa żywotność – zwiększona odporność na uszkodzenia mechaniczne sworzni można używać do wszystkich innych maszyn i użądeń z pasującym wymiarem.


W celu poprawienia właściwości mechanicznych oryginalne sworznie ursus zostały poddane procesowi hartowania (indukcyjnego) hartowanie gwarantuje – dłuższa żywotność – zwiększona odporność na uszkodzenia mechaniczne sworzni można używać do wszystkich innych maszyn i użądeń z pasującym wymiarem.


Tłumik prosty malowany o długości 1128 mm wykonany jest z blachy dx53+120as. Tłumik składa się z podwójnego płaszcza blachy , spawanego drutem nierdzewnym. Środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiową, która charakteryzuje się wysoką wytrzymałością termiczną do 900 stopni. Tłumik posiada prostą końcówkę. Wszystkie komponenty użyte do produkcji tłumika posiadają najlepsze właściwości, które bezpośrednio wpływają na jakość i bezpieczeństwo wytworzonego produktu oraz wszystkich elementów współpracujących.


Tłumik prosty malowany o długości 1460 mm wykonany jest z blachy dx53+120as. Tłumik składa się z podwójnego płaszcza blachy , spawanego drutem nierdzewnym. Środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiową, która charakteryzuje się wysoką wytrzymałością termiczną do 900 stopni. Tłumik posiada prostą końcówkę. Wszystkie komponenty użyte do produkcji tłumika posiadają najlepsze właściwości, które bezpośrednio wpływają na jakość i bezpieczeństwo wytworzonego produktu oraz wszystkich elementów współpracujących.


Tłumik prosty malowany o długości 1140 mm wykonany jest z blachy dx53+120as. Tłumik składa się z podwójnego płaszcza blachy , spawanego drutem nierdzewnym. Środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiową, która charakteryzuje się wysoką wytrzymałością termiczną do 900 stopni. Tłumik posiada prostą końcówkę. Wszystkie komponenty użyte do produkcji tłumika posiadają najlepsze właściwości, które bezpośrednio wpływają na jakość i bezpieczeństwo wytworzonego produktu oraz wszystkich elementów współpracujących.


Wysokiej jakości tłumik inox wykonany z podwójnego płaszcza blachy w gatunku inox 1.4512,spawany drutem nierdzewnym ,środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiowa, którą charakteryzuje wysoka wytrzymałość termiczna do 900 stopni .Cały Proces produkcyjny wykonany w najnowszej technologii produkcji tłumików.


Tłumik prosty malowany o długości 830 mm wykonany jest z blachy dx53+120as. Tłumik składa się z podwójnego płaszcza blachy , spawanego drutem nierdzewnym. Środek tłumika to wysoko wytrzymała blacha dx53 z powłoką aluminiową, która charakteryzuje się wysoką wytrzymałością termiczną do 900 stopni. Tłumik posiada prostą końcówkę. Wszystkie komponenty użyte do produkcji tłumika posiadają najlepsze właściwości, które bezpośrednio wpływają na jakość i bezpieczeństwo wytworzonego produktu oraz wszystkich elementów współpracujących.

Tulejka kolumny mf-3 bimetaliczna 31,5x35x29 1890392, 1850018M1 ZNMR ENGINE PARTS 21002800|1890392|1850018M1-TZastosowanie:MF 235 255Ursus 2812 3512 351421002800|1890392|1850018M1-TZastosowanie:MF 235 255Ursus 2812 3512 3514

Tulejka mosiężna sprężarki do MF-3/4 9110042024 ZNMR ENGINE PARTS 9110042024

Tulejka osi mf-3 bimetaliczna 47,5×52,5×35 1660457M1, 21003000 ZNMR ENGINE PARTS 21003000|1660457M1-TZastosowanie: Ursus 2812 3512 MF 235 255 Wymiary:Średnica wewnętrzna: 47,5mmŚrednica zewnętrzna: 52,5mmWysokość: 35mm21003000|1660457M1-TZastosowanie: Ursus 2812 3512 MF 235 255 Wymiary:Średnica wewnętrzna: 47,5mmŚrednica zewnętrzna: 52,5mmWysokość: 35mm

Tulejka osi mf-3 brązowa 47,5×52,5×35 1660457M1 ZNMR ENGINE PARTS 21003000|1660457M1Zastosowanie: Ursus 2812 3512 MF 235 255 Wymiary:Średnica wewnętrzna: 47,5mmŚrednica zewnętrzna: 52,5mmWysokość: 35mm21003000|1660457M1Zastosowanie: Ursus 2812 3512 MF 235 255 Wymiary:Średnica wewnętrzna: 47,5mmŚrednica zewnętrzna: 52,5mmWysokość: 35mm

Tulejka skrzyni biegów, sprzęgła sterowania hamulcami nożnymi; 184592M1 ZNMR ENGINE PARTS 184592M1-T

Tulejka sprężarki bimetaliczna do MF-3/4 9110042024 ZNMR ENGINE PARTS 21293300|9110042024-T

Tulejka wału podnośnika bimetaliczna do bimetaliczna do C-360 50480050, 21447300, ZNMR ENGINE PARTS Numery zamienne:Nr.Bimet:21447300Nr.URSUS:50480050Pasuje do:Ciągniki URSUS C-360/C-355/C-4011Numery zamienne:Nr.Bimet:21447300Nr.URSUS:50480050Pasuje do:Ciągniki URSUS C-360/C-355/C-4011

Tulejka wału podnośnika mf-3 bimetaliczna 1870934M1, 21006200 ZNMR ENGINE PARTS 21006200|1870934M1-T

Tulejka zwrotnicy bimetaliczna 38x43x38 183086M1 ZNMR ENGINE PARTS 183086M2-TZastosowanie: 2812 3512 3514 235 255 Wymiary:Średnica wew: 38mmŚrednica zew: 43mmDługość: 38mm183086M2-TZastosowanie: 2812 3512 3514 235 255 Wymiary:Średnica wew: 38mmŚrednica zew: 43mmDługość: 38mm


Uszczelka termostatu 951310 krążelit 0.8mm c-360 zetor po 10 oryginał ursus


Wałek pośredni kompletny c-360 oryginał ursus


Wałek reduktora kompletny c-360 oryginał ursus

Zawór hamulcowy 4248016042481161 c-330 oryginał ursus