Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 35 mm,
Średnica zewnętrzna 72 mm,
Szerokość: 17 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 35 mm,
Średnica zewnętrzna 72 mm,
Szerokość: 17 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 40 mm,
Średnica zewnętrzna 80 mm,
Szerokość: 18 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 40 mm,
Średnica zewnętrzna 80 mm,
Szerokość: 18 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 45 mm,
Średnica zewnętrzna 85 mm,
Szerokość: 19 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 45 mm,
Średnica zewnętrzna 85 mm,
Szerokość: 19 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 50 mm,
Średnica zewnętrzna 90 mm,
Szerokość: 22 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 50 mm,
Średnica zewnętrzna 90 mm,
Szerokość: 22 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Olej hydrauliczny Hydrol L-HL 46, 20 litrów, 17 kg; QFS150K20 Orlen Olej hydrauliczny L-HL 46 przeznaczony do lekko i średnio obciążonych układów napędu i sterowania hydraulicznego.Produkowany z głęboko rafinowanych, odparafinowanych i hydrorafinowanych olejów mineralnych otrzymywanych z przeróbki ropy naftowej.Zawiera odpowienio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających niskopopiołowych lub bezpopiołowych o działaniu przeciwkorozyjnym, przeciwutleniającym, smarnym, deemulugującym i antypiennym.Olej…
Olej hydrauliczny Hydrol L-HL 46, 5 litrów; QFS150B50 Orlen Olej hydrauliczny L-HL 46 przeznaczony do lekko i średnio obciążonych układów napędu i sterowania hydraulicznego.Produkowany z głęboko rafinowanych, odparafinowanych i hydrorafinowanych olejów mineralnych otrzymywanych z przeróbki ropy naftowej.Zawiera odpowienio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających niskopopiołowych lub bezpopiołowych o działaniu przeciwkorozyjnym, przeciwutleniającym, smarnym, deemulugującym i antypiennym.Olej hydrauliczny L-HL…
Olej hydrauliczny Hydrol L-HL 68, 20 litrów, 17 kg; QFS152K20 Orlen Olej hydrauliczny L-HL 68 przeznaczony do lekko i średnio obciążonych układów napędu i sterowania hydraulicznego.Produkowany z głęboko rafinowanych, odparafinowanych i hydrorafinowanych olejów mineralnych otrzymywanych z przeróbki ropy naftowej.Zawiera odpowienio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających niskopopiołowych lub bezpopiołowych o działaniu przeciwkorozyjnym, przeciwutleniającym, smarnym, deemulugującym i antypiennym.Olej…
Olej przekładniowo-hydrauliczny Agro U, 20 litrów, 17kg, API: GL-4; QFO802K20 Orlen Uniwersalny olej hydrauliczno-przekładniowy, zawierający odpowiednio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających o działaniu polepszającym własności smarne, przeciwutleniające, przeciwkoryzyjne, dodatki antypienne i dodatki zapobiegające zgrzytom mokrych hamulców.Przeznaczony do stosowania w układach przekładniowych, hydraulicznych, do smarowania układu napędowego, również z tzw. mokrymi hamulcmi oraz jako ciecz robocza w…
Olej przekładniowo-hydrauliczny Agro U, 5 litrów, API: GL-4; QFO802B50 Orlen Uniwersalny olej hydrauliczno-przekładniowy, zawierający odpowiednio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających o działaniu polepszającym własności smarne, przeciwutleniające, przeciwkoryzyjne, dodatki antypienne i dodatki zapobiegające zgrzytom mokrych hamulców. Przeznaczony do stosowania w układach przekładniowych, hydraulicznych, do smarowania układu napędowego, również z tzw. mokrymi hamulcmi oraz jako ciecz robocza w…
Olej przekładniowy Agrifarm Gear LS90, 5l, klasa jakości API: GL-5, SAE: 85W-90 Fuchs Agrifarm GEAR LS SAE 90 Specjalny olej przekładniowy EP do przekładni osiowych z blokadą mechanizmu różnicowego w maszynach rolniczych. API GL-5 AGRIFARM GEAR LS 90 jest idealnym rozwiązaniem dla osób poszukujących wysokiej jakości oleju na bazie mineralnej, który zapewni długotrwałe użytkowanie przekładni…
Olej przekładniowy Hipol 15F, GL-5, 85W-90, 5 litrów; QFO820B50 Orlen Mineralny olej do przekładni samochodowych posiadający bardzo dobre własności smarne, przeciwutleniające, przeciwkorozyjne i przeciwpienne.ZastosowaniePrzeznaczony jest do smarowania tylnych mostów oraz przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj. przy:– dużych prędkościach i małym momencie obrotowym– małych prędkościach i dużym momencie obrotowym– oraz w tych…
Olej przekładniowy Hipol 6, 80W, 20 litrów, 17kg; QFO821K20 Orlen Olej Hipol 6 do przekładni samochodowych produkowany jest w oparciu o wysokorafinowane mineralne oleje bazowe, zawierają w swoim składzie dodatki polepszające własności smarne oraz pakiet wysokiej jakości dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym oraz poprawiającym odporność na pienienie.ZastosowanieOlej Hipol 6 przeznaczony jest do smarowania przekładni…
Olej przekładniowy Hipol 6, 80W, 5 litrów; QFO821B50 Orlen Olej Hipol 6 do przekładni samochodowych produkowany jest w oparciu o wysokorafinowane mineralne oleje bazowe, zawierają w swoim składzie dodatki polepszające własności smarne oraz pakiet wysokiej jakości dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym oraz poprawiającym odporność na pienienie.ZastosowanieOlej Hipol 6 przeznaczony jest do smarowania przekładni ciągników…
Olej przekładniowy Hipol ATF IID, 1 litr; QFO822B10 Orlen Wysokiej jakości, mineralny olej Hipol ATF II D przeznaczony jest do stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie oleju typu Dexron II D.Olej Hipol ATF II D zalecany jest również do stosowania w urządzeniach wspomagających układy kierownicze, w sprzęgłach…
Olej przekładniowy Hipol GL-4, 80W90, 1 litr; QFO824B10 Orlen Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.ZastosowaniaPrzeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych, ciężarowych oraz maszyn do prac ziemnych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji,…
Olej przekładniowy Hipol GL-4, 80W90, 20 litrów, 17kg; QFO824K20 Orlen Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.ZastosowaniaPrzeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych, ciężarowych oraz maszyn do prac ziemnych pracujących w trudnych warunkach…
Olej przekładniowy Hipol GL-4, 80W90, 5 litrów; QFO824B50 Orlen Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.ZastosowaniaPrzeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych, ciężarowych oraz maszyn do prac ziemnych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji,…
Olej przekładniowy Hipol, GL-5, 80W-90, 5 litrów; QFO826B50 Orlen Olej przeznaczony do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych, do których zalecany jest olej w klasie GL-5 wg API, pracujących w bardzo trudnych warunkach, posiada doskonałe własności użytkowe zapewniając maksymalną ochronę przed zużyciem mechanicznym.HIPOL GL-5 80W-90Jakość: API: GL-5Lepkość: SAE: 80W-90Olej przeznaczony do…
Olej przekładniowy Transol 320, 5 litrów; QFS514B50 Orlen Oleje Transol SP 320 przeznaczone są do smarowania wysokoobciążonych mechanicznych przekładni urządzeń przemysłowych, przenoszących często obciążenia uderzeniowe, np. urządzeń walcowniczych w hutnictwie, maszyn budowlanych, maszyn pracujących w cementowniach, podnośnikach i urządzeniach przeładunkowych w przemyśle okrętowym, w obrabiarkach, w przekładniach turbin parowych i gazowych, w maszynach stosowanych w…
Olej silnikowy Superol A, CB/SC 15W-40, 5 litrów; QFO845B50 Orlen Superol A CB/SC 15W-40 przeznaczony jest do stosowania w silnikach wysokoprężnych bez doładowania, pracujących w warunkach lekkich i umiarkowanych obciążeń. Zalecany jest do stosowania w silnikach starszych typów do których producent poleca stosowanie olejów w klasie wg API – CB.Przeznaczony jest także do stosowania w…
Olej wielofunkcyjny Agrifarm STOU 10W30 5l Fuchs Bardzo wysokiej jakości wielofunkcyjny olej typu (STOU/MFO) na bazie pecjalnych dodatków. Do stosowania w silnikach, skrzynkach biegów, hamulcach mokrych, układach hydraulicznych w ciągnikach, kombajnach zbożowych, jak również w mechanizmach różnicowych z blokadą przekładni w maszynach rolniczych.Rekomendacje: API w ciągnikach.SAE J300: SAE 10W-30SAE J306: SAE 75W-90DEUTZ DQC IIIBardzo wysokiej…
Olej wielofunkcyjny Agrifarm STOU MC, 10W40, 20 litrów; Fuchs Bardzo wysokiej jakości wielofunkcyjny olej typu STOU/MFO na bazie technologii MC i specjalnych dodatków.Do stosowania w silnikach, skrzynkach biegów, hamulcach mokrych, układach hydraulicznych w ciągnikach, kombajnach zbożowych,jak również w mechanizmach różnicowych z blokadą przekładni w maszynach rolniczych. Rekomendacje:– API GL-5 w ciągnikach.– SAE J300: SAE 10W-40–…
Olej wielofunkcyjny Agrifarm STOU MC, 10W40, 5 litrów; Fuchs Bardzo wysokiej jakości wielofunkcyjny olej typu STOU/MFO na bazie technologii MC i specjalnych dodatków.Do stosowania w silnikach, skrzynkach biegów, hamulcach mokrych, układach hydraulicznych w ciągnikach, kombajnach zbożowych,jak również w mechanizmach różnicowych z blokadą przekładni w maszynach rolniczych. Rekomendacje:– API GL-5 w ciągnikach.– SAE J300: SAE 10W-40–…
Płyn do chłodnic Petrygo New 1 litr QFP281B10 Orlen Na bazie glikolu etylenowego n do układów chłodzenia silników spalinowych. Płyn Petrygo jest gotowym preparatem o parametrze ochrony przed zamarzaniem odpowiadającym warunkom klimatycznym w Polsce (< -35°C).
Płyn do chłodnic Petrygo New 20 litrów Orlen Na bazie glikolu etylenowego n do układów chłodzenia silników spalinowych. Płyn Petrygo jest gotowym preparatem o parametrze ochrony przed zamarzaniem odpowiadającym warunkom klimatycznym w Polsce (< -35°C).
Na bazie glikolu etylenowego n do układów chłodzenia silników spalinowych
. Płyn Petrygo jest gotowym preparatem o parametrze ochrony przed zamarzaniem odpowiadającym warunkom klimatycznym w Polsce (< -35°C).
Płyn hamulcowy DOT-3 0,5l Orlen Płyn hamulcowy DOT-3 przeznaczony jest do hydraulicznych układów hamulcowych pojazdów i hydraulicznych układów wspomagania sprzęgieł średnio obciążonych. Płyny hamulcowe produkowane są na bazie eterów alkilowych, glikoli etylenowych, estrów boranowych, polipropylenoglikoli oraz pakietu dodatków funkcjonalnych.Normy, aprobaty, specyfikacje:WT-ITS/59/96ZCN WT-PO/3/2000FMVSS Nr 116,ISO 4925 SAE J 1703.Płyn hamulcowy DOT-3 przeznaczony jest do hydraulicznych układów…
Płyn hamulcowy DOT-4 0,5l QFP402B70 Orlen Przeznaczony jest do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowychsamochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, przyczep, motocykli, wózków akumulatorowych itp. Zgodnie z instrukcjami obsługi pojazdów. DOT- 4 jest nowoczesnym płynem hamulcowym o bardzo dobrych właściwościach użytkowych, charakteryzujący się temperaturą wrzenia powyżej 230°C. Zalecany jest szczególnie w pojazdach o układach hamulcowych i sprzęgłowych silnie…