Końcówka smarownicy czteroszczękowa, precyzyjna z dźwignią i blokadą M10x1, G.Coupler 85626 GURTECH Precyzyjna automatyczna 4 szczękowa końcówka smarownicy z dźwignią i blokadą.Smarowanie przy 10000 PSI bez trzymania za końcówkę i wycieku smaru.Zastosowanie : smarownice ręczne, elektryczne, pneumatyczne.Gwint :M10x1Średnica zewnętrzna:16,4mmDługość: 88mmNumer katalogowy:85626, AM626, G136M101Precyzyjna automatyczna 4 szczękowa końcówka smarownicy z dźwignią i blokadą.Smarowanie przy 10000 PSI…
Łożysko igiełkowe HK 2212 SKFDane techniczne:Średnica wewnętrzna – 28 mmŚrednica zewnętrzna – 22 mmSzerokość – 12 mmłożysko cienkościenne Zastosowanie:Łożyska igiełkowe są najbardziej popularne w silnikach oraz przekładniach, gdzie wymagana jest ciągła, niezakłócona praca i duże prędkości obrotowe. Stosowane są ze specjalnymi koszykami, które gwarantują bezpieczną i stabilną pracę. Wykonywane są w dwóch wersjach, z pierścieniami…
Łożysko kulkowe jednorzędowe 6016 SKFDane techniczne:Średnica wewnętrzna – 80 mmŚrednica zewnętrzna – 125 mmGrubość – 22 mmZastosowanie:Łożyska kulkowe są najbardziej uniwersalne z łożysk , mogą przenosić nie tylko obciążenia promieniowe ale i osiowe. Charakteryzują się bardzo małym momentem tarcia w stosunku do innych łożysk. Mogą pracować przy różnych systemach smarowania , mogą mieć też własny…
Łożysko kulkowe jednorzędowe 6302 SKFDane techniczne:Średnica wewnętrzna – 15 mmŚrednica zewnętrzna – 42 mmGrubość – 13 mmZastosowanie:Łożyska kulkowe są najbardziej uniwersalne z łożysk , mogą przenosić nie tylko obciążenia promieniowe ale i osiowe. Charakteryzują się bardzo małym momentem tarcia w stosunku do innych łożysk. Mogą pracować przy różnych systemach smarowania , mogą mieć też własny…
Łożysko kulkowe jednorzędowe kryte 6213 2RS SKFDane techniczne:Średnica wewnętrzna – 65 mmŚrednica zewnętrzna – 120 mmGrubość – 23 mmObustronnie kryte uszczelkami gumowymi jednowargowymi osadzonymi na pierścieniu zewnętrznym Zastosowanie:Łożyska kulkowe są najbardziej uniwersalne z łożysk , mogą przenosić nie tylko obciążenia promieniowe ale i osiowe. Charakteryzują się bardzo małym momentem tarcia w stosunku do innych łożysk….
Łożysko kulkowe jednorzędowe kryte 6213 ZZ SKFDane techniczne:Średnica wewnętrzna – 65 mmŚrednica zewnętrzna – 120 mmGrubość – 23 mmObustronnie kryte blaszkami ochronnymiZastosowanie:Łożyska kulkowe są najbardziej uniwersalne z łożysk , mogą przenosić nie tylko obciążenia promieniowe ale i osiowe. Charakteryzują się bardzo małym momentem tarcia w stosunku do innych łożysk. Mogą pracować przy różnych systemach smarowania…
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 35 mm,
Średnica zewnętrzna 72 mm,
Szerokość: 17 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 35 mm,
Średnica zewnętrzna 72 mm,
Szerokość: 17 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 40 mm,
Średnica zewnętrzna 80 mm,
Szerokość: 18 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 40 mm,
Średnica zewnętrzna 80 mm,
Szerokość: 18 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 45 mm,
Średnica zewnętrzna 85 mm,
Szerokość: 19 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 45 mm,
Średnica zewnętrzna 85 mm,
Szerokość: 19 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 50 mm,
Średnica zewnętrzna 90 mm,
Szerokość: 22 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Charakterystyka produktu:
Średnica wewnętrzna 50 mm,
Średnica zewnętrzna 90 mm,
Szerokość: 22 mm.
Uszczelnienie: Doskonałe uszczelnienie z potrójnej warstwy stali R3 zapewniające wodoodporność i niewrażliwość na warunki zewnętrzne takie jak kurz, pył. Dedykowane dla rolnictwa.
Kulka chromowana ze stali G10 Z4.
Jakość i precyzja wykonania: P6 V2 – łożyska wykonane w tej jakości charakteryzują się mniejszymi wibracjami, bardziej cichą pracą oraz odpornością podczas pracy przy największych prędkościach obrotu.
Temperatura pracy zastosowanego smaru: -30° – +180°
Łożysko kulkowe wahliwe 1207 SKF
Dane techniczne:
Średnica wewnętrzna – 35 mm
Średnica zewnętrzna – 72 mm
Grubość – 17 mm
Zastosowanie:
Łożysko wahliwe posiada dwa rzędy kulek i kulistą bieżnię pierścienia zewnętrznego , co pozwala na swobodne wzajemne ustawienie się pierścieni podczas pracy, przenosząc zarówno obciążenia promieniowe, jak i osiowe (w ograniczonym zakresie).
Ich kluczową zaletą jest zdolność kompensowania niewielkich niewspółosiowości wału i obudowy, co czyni je cennym rozwiązaniem w wielu konstrukcjach mechanicznych.
Pompy , silniki ,przekładnie , wentylatory
Numer katalogowy:
1207 SKF
Cechy produktu:
Producent SKF Szwecja
Najwyższa jakość
Łożysko kulkowe wahliwe 2307 SKF 239126
Dane techniczne:
Średnica wewnętrzna – 35 mm
Średnica zewnętrzna – 80 mm
Szerokość – 31 mm
Zastosowanie:
Łożysko wahliwe posiada dwa rzędy kulek i kulistą bieżnię pierścienia zewnętrznego , co pozwala na swobodne wzajemne ustawienie się pierścieni podczas pracy, przenosząc zarówno obciążenia promieniowe, jak i osiowe (w ograniczonym zakresie).
Ich kluczową zaletą jest zdolność kompensowania niewielkich niewspółosiowości wału i obudowy, co czyni je cennym rozwiązaniem w wielu konstrukcjach mechanicznych.
Pompy , silniki ,przekładnie , wentylatory
Szerokie zastosowanie w rolnictwie, motoryzacji przemyśle.
Numer katalogowy:
2307 SKF
Numery porównawcze:
239126
2307
2307 FŁT
2307 ZVL
Cechy produktu:
Producent SKF Szwecja
Najwyższa jakość
Łożysko kulkowe wzdłużne 51107 SKF
Dane techniczne:
Średnica wewnętrzna – 35 mm
Średnica zewnętrzna – 52 mm
Grubość – 12 mm
Zastosowanie:
Łożyska kulkowe wzdłużne (oporowe) cechują się rozłącznymi pierścieniami, co ułatwia niezależne montowanie i zabudowę łożyska. Łożyska te przeznaczone są do przenoszenia znacznych obciążeń osiowych, jednak nie mogą przenosić obciążeń promieniowych.
Ursus C-385 i pochodne- serwomechanizm kierowniczy-śruba mechanizmu,
Zetor 5211 do 7745- sterowanie cięgłem podnoszącym z kabiny bezpiecznej,
Szerokie zastosowanie w rolnictwie, motoryzacji.
Numer katalogowy:
51107 SKF
Numery porównawcze:
51107
51107 FŁT
51107 ZVL
Cechy produktu:
Producent SKF Szwecja
Produkt dobrej jakości
Łożysko stożkowe jednorzędowe 32212 SKFDane techniczne:Średnica wewnętrzna – 60 mmŚrednica zewnętrzna – 110 mmGrubość – 29,75 mmZastosowanie:Przeznaczone są do przenoszenia dużych , złożonych obciążeń promieniowych i osiowych w jednym kierunku o znacznie większych wartościach, z jednoczesnym osiowym ustaleniem wału.Ursus C-385 i pochodne- most napędowy przedni- wał koła,Ciągnik rolniczy T-25 Władimirec – oś tylnego koła,Szerokie zastosowanie…
Olej hydrauliczny Hydrol L-HL 46, 20 litrów, 17 kg; QFS150K20 Orlen Olej hydrauliczny L-HL 46 przeznaczony do lekko i średnio obciążonych układów napędu i sterowania hydraulicznego.Produkowany z głęboko rafinowanych, odparafinowanych i hydrorafinowanych olejów mineralnych otrzymywanych z przeróbki ropy naftowej.Zawiera odpowienio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających niskopopiołowych lub bezpopiołowych o działaniu przeciwkorozyjnym, przeciwutleniającym, smarnym, deemulugującym i antypiennym.Olej…
Olej hydrauliczny Hydrol L-HL 46, 5 litrów; QFS150B50 Orlen Olej hydrauliczny L-HL 46 przeznaczony do lekko i średnio obciążonych układów napędu i sterowania hydraulicznego.Produkowany z głęboko rafinowanych, odparafinowanych i hydrorafinowanych olejów mineralnych otrzymywanych z przeróbki ropy naftowej.Zawiera odpowienio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających niskopopiołowych lub bezpopiołowych o działaniu przeciwkorozyjnym, przeciwutleniającym, smarnym, deemulugującym i antypiennym.Olej hydrauliczny L-HL…
Olej hydrauliczny Hydrol L-HL 68, 20 litrów, 17 kg; QFS152K20 Orlen Olej hydrauliczny L-HL 68 przeznaczony do lekko i średnio obciążonych układów napędu i sterowania hydraulicznego.Produkowany z głęboko rafinowanych, odparafinowanych i hydrorafinowanych olejów mineralnych otrzymywanych z przeróbki ropy naftowej.Zawiera odpowienio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających niskopopiołowych lub bezpopiołowych o działaniu przeciwkorozyjnym, przeciwutleniającym, smarnym, deemulugującym i antypiennym.Olej…
Olej przekładniowo-hydrauliczny Agro U, 20 litrów, 17kg, API: GL-4; QFO802K20 Orlen Uniwersalny olej hydrauliczno-przekładniowy, zawierający odpowiednio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających o działaniu polepszającym własności smarne, przeciwutleniające, przeciwkoryzyjne, dodatki antypienne i dodatki zapobiegające zgrzytom mokrych hamulców.Przeznaczony do stosowania w układach przekładniowych, hydraulicznych, do smarowania układu napędowego, również z tzw. mokrymi hamulcmi oraz jako ciecz robocza w…
Olej przekładniowo-hydrauliczny Agro U, 5 litrów, API: GL-4; QFO802B50 Orlen Uniwersalny olej hydrauliczno-przekładniowy, zawierający odpowiednio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających o działaniu polepszającym własności smarne, przeciwutleniające, przeciwkoryzyjne, dodatki antypienne i dodatki zapobiegające zgrzytom mokrych hamulców. Przeznaczony do stosowania w układach przekładniowych, hydraulicznych, do smarowania układu napędowego, również z tzw. mokrymi hamulcmi oraz jako ciecz robocza w…
Olej przekładniowy Hipol 15F, GL-5, 85W-90, 5 litrów; QFO820B50 Orlen Mineralny olej do przekładni samochodowych posiadający bardzo dobre własności smarne, przeciwutleniające, przeciwkorozyjne i przeciwpienne.ZastosowaniePrzeznaczony jest do smarowania tylnych mostów oraz przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj. przy:– dużych prędkościach i małym momencie obrotowym– małych prędkościach i dużym momencie obrotowym– oraz w tych…
Olej przekładniowy Hipol 6, 80W, 20 litrów, 17kg; QFO821K20 Orlen Olej Hipol 6 do przekładni samochodowych produkowany jest w oparciu o wysokorafinowane mineralne oleje bazowe, zawierają w swoim składzie dodatki polepszające własności smarne oraz pakiet wysokiej jakości dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym oraz poprawiającym odporność na pienienie.ZastosowanieOlej Hipol 6 przeznaczony jest do smarowania przekładni…
Olej przekładniowy Hipol 6, 80W, 5 litrów; QFO821B50 Orlen Olej Hipol 6 do przekładni samochodowych produkowany jest w oparciu o wysokorafinowane mineralne oleje bazowe, zawierają w swoim składzie dodatki polepszające własności smarne oraz pakiet wysokiej jakości dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym oraz poprawiającym odporność na pienienie.ZastosowanieOlej Hipol 6 przeznaczony jest do smarowania przekładni ciągników…
Olej przekładniowy Hipol ATF IID, 1 litr; QFO822B10 Orlen Wysokiej jakości, mineralny olej Hipol ATF II D przeznaczony jest do stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie oleju typu Dexron II D.Olej Hipol ATF II D zalecany jest również do stosowania w urządzeniach wspomagających układy kierownicze, w sprzęgłach…
Olej przekładniowy Hipol GL-4, 80W90, 1 litr; QFO824B10 Orlen Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.ZastosowaniaPrzeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych, ciężarowych oraz maszyn do prac ziemnych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji,…
Olej przekładniowy Hipol GL-4, 80W90, 20 litrów, 17kg; QFO824K20 Orlen Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.ZastosowaniaPrzeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych, ciężarowych oraz maszyn do prac ziemnych pracujących w trudnych warunkach…
Olej przekładniowy Hipol GL-4, 80W90, 5 litrów; QFO824B50 Orlen Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.ZastosowaniaPrzeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych, ciężarowych oraz maszyn do prac ziemnych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji,…
Olej przekładniowy Hipol, GL-5, 80W-90, 5 litrów; QFO826B50 Orlen Olej przeznaczony do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych, do których zalecany jest olej w klasie GL-5 wg API, pracujących w bardzo trudnych warunkach, posiada doskonałe własności użytkowe zapewniając maksymalną ochronę przed zużyciem mechanicznym.HIPOL GL-5 80W-90Jakość: API: GL-5Lepkość: SAE: 80W-90Olej przeznaczony do…
Olej przekładniowy Transol 320, 5 litrów; QFS514B50 Orlen Oleje Transol SP 320 przeznaczone są do smarowania wysokoobciążonych mechanicznych przekładni urządzeń przemysłowych, przenoszących często obciążenia uderzeniowe, np. urządzeń walcowniczych w hutnictwie, maszyn budowlanych, maszyn pracujących w cementowniach, podnośnikach i urządzeniach przeładunkowych w przemyśle okrętowym, w obrabiarkach, w przekładniach turbin parowych i gazowych, w maszynach stosowanych w…
Olej silnikowy Superol A, CB/SC 15W-40, 5 litrów; QFO845B50 Orlen Superol A CB/SC 15W-40 przeznaczony jest do stosowania w silnikach wysokoprężnych bez doładowania, pracujących w warunkach lekkich i umiarkowanych obciążeń. Zalecany jest do stosowania w silnikach starszych typów do których producent poleca stosowanie olejów w klasie wg API – CB.Przeznaczony jest także do stosowania w…