Części montażowe do traktorów

Kategorie

  • Dętka 400x8 Tr-13 400x8

    Dętka 400×8 Tr-13 400×8

    ID: B25033
    38,99 

    Dętka 8 cali Kabat z zaworem TR-13Dane techniczne:Rozmiar: 400*8 TR-87 Średnica felgi: 8 caliZawór: TR-13Cechy produktu:Trwała i solidnaPolski produkt uznanego producentaZastosowanie:Maszyny rolnicze takie jak przegrabiarkaMaszyny budowlanePrzyczepy i inneNumer katalogowy:DT400-8Numer producenta:DET004

  • Dętka 600x16 600x16

    Dętka 600×16 600×16

    ID: B25035
    71,99 

    Dętka 16″Dane techniczne:Rozmiar – 16″Symbol – TR-15Rozmiar – 600×16Zastosowanie:Ciągniki rolnicze Ursus C-330Numer katalogowy:DT600-16/PLCechy produktu:Produkt polski Najwyższa jakośćProducent Kabat

  • Dętka 700x12 V3.02.18

    Dętka 700×12 V3.02.18

    ID: B25181
    83,99 

    Dętka 12 cali Kabat Dane techniczne:Rozmiar: 700*12Średnica felgi: 12 caliZawór: V3.02.18Cechy produktu:Trwała i solidnaPolski produkt uznanego producentaZastosowanie:Maszyny rolniczeMaszyny budowlanePrzyczepy i inneNumer katalogowy:DT700-12Numer producenta:DET010

  • Olej przekładniowy Multi G GL-4 10W30 20 litrów NH410B MAT 3525 do

    Olej przekładniowy Multi G GL-4 10W30 20 litrów NH410B MAT 3525 do

    ID: T6251
    736,99 

    Olej przekładniowy Multi G GL-4 10W30, 20 litrów, NH410B, MAT 3525 do ciągników New Holland 26931910 Ambra Power-Shift, do napędów tylnych wyposażonych w hamulce olejowe, do zaworów redukcyjnych bocznych, zaworów redukcyjnych kół, przekładni różnicowych, podnośników hydraulicznych, do układu wspomagania kierownicy.Normy:API GL 4,NH 410 B, MAT 3525SAE 10W-30,ISO VG 32/46,ZF TE-ML 03 E,ZF TE-ML 05F,ZF TE-ML…

  • Olej przekładniowy Multi G GL-4 10W30 5 litrów NH 410B MAT 3525 do

    Olej przekładniowy Multi G GL-4 10W30 5 litrów NH 410B MAT 3525 do

    ID: T6267
    227,99 

    Olej przekładniowy Multi G GL-4 10W30, 5 litrów, NH 410B, MAT 3525 do ciągników New Holland 26935015 Ambra Ambra Multi G olej przekładniowy Ambra Multi G 10W30 – wielofunkcyjny olej do napędów w traktorach. Stosowany do tradycyjnych skrzyń biegów oraz do skrzyń typu Power-Shift, do napędów tylnych wyposażonych w hamulce olejowe, do zaworów redukcyjnych bocznych,…